Bezorging vindt in heel Nederland plaats tegen € 89,- per bestelling, met uitzondering van de eilanden. Binnen de regio bezorgen wij met onze eigen bezorgdienst, daarbuiten via een transporteur of PostNL.
- Wij nemen telefonisch contact met u op voor het maken van een bezorg-afspraak.
- Uw meubelen worden bezorgd tot in de woonkamer (begane grond) als deze eenvoudig bereikbaar is, maar in ieder geval tot achter de eerste voordeur.
- Onder 'onze regio' wordt verstaan Assendelft, Beverwijk, Castricum, Heemskerk, Krommenie, Limmen, Uitgeest, Velsen, Velserbroek, Wijk aan Zee, en IJmuiden.
Track & trace code
Bij bezorging door tussenkomst van PostNL ontvangt u van ons een track & trace code.
Aanvullende bezorgingsmogelijkheden (in overleg)
- Bezorging op een verdieping/etage of in moeilijk bereikbare kamer. Mocht er een lift aanwezig zijn, dan is het uw eigen verantwoordelijkheid of het meubel er in past.
- Gebruik van onze verhuislift (ook buiten de regio).
- Bezorging op (wadden)eilanden; dit bedraagt bij benadering € 300,-.
Montage
Neem voor informatie over montage contact met ons op. We staan voor u klaar!
- Linnenkasten; deze worden altijd ongemonteerd geleverd.
- Banken; bij sommige banken zijn de pootjes niet gemonteerd om transportschade te voorkomen.
- Kasten; bij sommige kasten zijn de pootjes en/of handgrepen niet gemonteerd om transportschade te voorkomen.
- Tafels; bij sommige tafels zijn de poten en/of uitschuifsystemen niet gemonteerd om transportschade te voorkomen.
Bezorger gemist?
Wanneer u bij de bezorgafspraak door onze eigen bezorgdienst of door onze transporteur niet thuis bent zoeken wij opnieuw telefonisch contact met u voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak. Aan deze nieuwe bezorgpoging kunnen kosten zijn verbonden.
Wanneer u bij de eerste bezorgpoging door PostNL niet thuis bent, ontvangt u een bericht van de bezorger met een niet-thuiscode erop. Met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket de tweede keer wilt laten bezorgen.